2012. május 7., hétfő

Két nyertes - egy pár?

Még egy gyöngyszem  fórumról:
"A párommal mindketten megkaptuk a támogatást. Szociális intézményben dolgozunk.
Miután foglalni tudtam láttam, hogy nem lehet egy szobába kérni a foglalást. Felhívtam az Ügyfélszolgálatot, ahol a jól felkészített ügyintéző hosszas gondolkodás utána azt mondta, hogy foglaljak le mindkettőnknek egy kétágyas szobát. Ezt is követtem, de miután a páromnak lefoglaltam egy időpontot nekem már azt írta ki, hogy az adott időpont nem foglalható. Kb. fél perc telt el. Másnap felhívtam újra az Ügyfélszolgálatot, ahol egy újabb Hölgy elmondta, hogy nem így kellett volna csinálni, de nem tudta a pontos menetet. Ő ötletelése: foglaljak magamnak egy másik időpontot és beszéljek a hotellel, hogy egy időpontba tegyenek át.

A hotel válasza:
"Köszönjük levelét!
Sajnálattal tájékoztatjuk, hogy az Erzsébet program foglalási rendszerében történt foglalásokat nekünk nem áll módunkban javítani.
Kérjük, kérésével forduljon Ügyfélszolgálatukhoz: 06-1-371-3242 telefonszámon, 8-16 óra között.
Köszönjük megértését!"

Tehát most vagy külön-külön megyünk nyaralni vagy elbukjuk az önrészt."
És ők még mindketten nyertek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése